معلولان در کافه رویداد دورهم جمع شدند

به گزارش وبلاگ بایجانی، ویژه برنامه کافه رویداد با هدف ارائه خدمات متنوع به معلولان در پارک شهر اجرا شد.

معلولان در کافه رویداد دورهم جمع شدند

به گزارش وبلاگ بایجانی، شهردار منطقه12 برپایی میز خدمت سلامت با عنوان کافه رویداد در پارک شهر را از برنامه های مهم هفته ملی افراد دارای معلولیت خواند.

امیر یزدی درباره فعالیت های اجرا شده در این ویژه برنامه گفت: کافه رویداد که در قالب برپایی 7میز ارائه خدمت سلامت با مشارکت سازمان بهزیستی در قدیمی ترین بوستان شهر برپا شد، شامل بخش های مشارکت های اجتماعی، توانبخشی، فناوری، امور اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و معلولیت بود.

او با گرامیداشت هفته ملی افراد دارای معلولیت ادامه داد: معلولیت نه تنها محدودیت نیست، بلکه همیشه شاهد بوده ایم افراد دارای معلولیت درصورت فراهم بودن شرایط و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت، می توانند به درجات بالای علمی، هنری و ورزشی دست پیدا نمایند.

شهردار قلب طهران اضافه نمود: این هفته فرصت مناسبی برای حساس سازی و افزایش آگاهی عموم مردم، سیاست گذاران و مسئولان برای استیفا و مطالبه گری حقوق افراد دارای معلولیت است.

به گفته یزدی، ارائه خدمات تلفنی رایگان مشاوره روانشناختی ویژه افراد دارای معلولیت و مراقبت نمایندگان آنها تا خاتمه آذر، برپایی بیش از 15کارگاه آموزشی آشنایی با حقوق شهروندی افراد دارای معلولیت در مدارس و سرای محله ها، حضور تعدادی از معلولان در اولین لیگ معلولیت، قدردانی از دبیران و فعالان کانون افراد دارای معلولیت، شناسایی و عضوگیری نو در کانون محله ها، تماس تلفنی با بیش از 50نفر از اعضای کانون معلولان به منظور دلجویی و برطرف نیازهای آنان و ارائه بسته های بهداشتی و ارزاق، برگزاری جشن با حضور معلولان در محله ها، اکران طرح های گرافیکی برای آشنایی شهروندان با قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در سطح محله ها و بارگزاری محتواهای آموزشی در فضای مجازی، از دیگر برنامه های اجرا شده در این هفته بود.

علاوه بر اینها میزبانی از تور گردشگری دبیران کانون معلولان منطقه ها بیست ودوگانه در موزه های ایران باستان و ملک در دستورکار شهرداری منطقه12 واقع شده است که به زودی انجام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "معلولان در کافه رویداد دورهم جمع شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلولان در کافه رویداد دورهم جمع شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید