معرفی شش ماشین ظرفشویی به پیشنهاد خریداران فروشگاه های اینترنتی

به گزارش وبلاگ بایجانی، خبرنگاران- ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD64 یکی از گران ترین مدل های موجود در بازار است. همزمان با آخرین روز های اسفند سال جاری در فروشگاه های لوازم خانگی آن را حدود 65 میلیون تومان می فروشند درحالی که یک ماه قبل قیمت ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD64 نزدیک 51 میلیون تومان بود. نمایشگر لمسی روی بدنه ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD64 یکی از مهمترین ویژگی های این مدل 14 نفره است که وزنش به 33 کیلوگرم می رسد و ارتفاعی نزدیک 85 سانتی متر دارد. فروشنده های لوازم خانگی موقع معرفی ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD64 به چیز هایی مثل سنسور تشخیص کثیفی ظروف، شست وشوی سریع در 30 دقیقه و برنامه شست و شو برای ظروف حساس اشاره می نمایند.

معرفی شش ماشین ظرفشویی به پیشنهاد خریداران فروشگاه های اینترنتی

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS45DW10Q یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی خریداران فروشگاه های اینترنتی است که قیمتش به 44 میلیون و تقریبا 500 هزار تومان رسیده. آن را با رنگ سفید در فروشگاه های لوازم خانگی و فروشگاه های اینترنتی پیدا می کنیم و ظرفیتش 12 نفر است. ماشین ظرفشویی SMS45DW10Q بوش دوتا سبد دارد که می گردد ارتفاع آن ها را تغییر داد. از نظر ظاهری با یک مدل مبله که ارتفاعش به 85 سانتی متر می رسد، طرف هستیم که یک ماه قبل به جای 44 میلیون تومان، حدود 28 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می شد.

قیمت ماشین ظرفشویی کنوود مدل KD-430 به حدود 25 میلیون تومان رسیده است. برخلاف دوتا مدل قبلی که آنالیز کردیم در هفته های گذشته قیمتش در فروشگاه های اینترنتی تغییری نداشته. یکی از اولین مدل های ماشین ظرفشویی کنوود محسوب می گردد که به ایران وارد شده و آن را به نام ماشین ظرفشویی 14 نفره می فروشند. نمایشگر LED، برنامه شست وشوی سریع در 30 دقیقه و برنامه مخصوص شست وشوی ظروف کریستال جزو قابلیت های این مدل 25 میلیونی که داخل جایی برای دوطبقه ظرف دیده می گردد.

ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-M14 یکی از مدل های ایرانی است که بین گزینه های پیشنهادی خریداران فروشگاه های اینترنتی دیده می گردد. قیمت ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-M14 الان به حدود 23 میلیون تومان رسیده و به این ترتیب یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های مبله موجود در بازار هستیم. از نظر ظاهری با یکی از ساده ترین ماشین ظرفشویی های بازار طرف هستیم. یک نمایشگر آنالوگ با دکمه های دستی، روی بدنه ماشین ظرفشویی دیده می گردد که مثل بیشتر مدل های موجود در بازار، 85 سانتی متر ارتفاع دارد و با داشتن سه سبد و شش برنامه مختلف شست وشو مثل شست وشو میوه و سبزیجات کارش را انجام می دهد.

قیمت ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP8-3802F به 24 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. یکی از معدود مدل های رومیزی است که بین گزینه های پیشنهادی خریداران فروشگاه های اینترنتی دیده می گردد. معمولا ماشین ظرفشویی های رومیزی ابعاد کوچکتری نسبت به مدل های مبله دارند و به همین دلیل فضای کمتری اشغال می نماید. ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP8-3802F یک محصول هشت نفره به شمار میرود که ارتفاعش به 60 سانتی متر نمی رسد و وزن آن حدود 30 کیلوگرم است. نمایشگر LED روی بدنه آن دیده می گردد و سیستم شستشوی سریع و شست وشوی تاخیری از یک تا 24 ساعت جزو قابلیت های ماشین ظرفشویی WQP8-3802F محسوب می شوند.

خرید ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M140 درحال حاضر 23 میلیون و 500 هزار تومان آب می خورد. یکی دیگر از گزینه های ایرانی است که مشتریان فروشگاه های اینترنتی خریدش را توصیه می نمایند و برند ایکس ویژن آن را با دو رنگ نقره ای و سفید راهی بازار نموده. ماشین ظرفشویی ایکس ویژن M140 از نظر ظاهری فرق زیادی با مدلی که از برند امرسان آنالیز کردیم ندارد و با طراحی ساده ای فروخته می گردد. داخل دستگاه از استیل ساخته شده و وزن و ارتفاع آن به ترتیب به 47 کیلوگرم و 85 سانتی متر می رسد. Delay Start یا همان قابلیت تنظیم آغاز شست وشو در زمان دلخواه که یکی از قابلیت های همه مدل های موجود در بازار است، برای ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M140 هم دیده می گردد و به چیز هایی مثل نمایشگر LED به عنوان قابلیت های دیگر این ماشین ظرفشویی می توانیم اشاره کنیم.

محبوب ترین ماشین ظرفشویی از نظر خریداران فروشگاه های اینترنتی

برند

مدل

ظرفیت

قیمت

ال جی

XD64

14 نفر

65 میلیون تومان

بوش

SMS45DW10Q

12 نفر

44.5 میلیون تومان

کنوود

KD-430

14 نفر

25 میلیون تومان

امرسان

ED14-MI4

14 نفر

23 میلیون تومان

مایدیا

WQP8-3802F

هشت نفر

24.5 میلیون تومان

ایکس ویژن

M140

14 نفر

23.5 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "معرفی شش ماشین ظرفشویی به پیشنهاد خریداران فروشگاه های اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شش ماشین ظرفشویی به پیشنهاد خریداران فروشگاه های اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید