قابلیت های نو برای استوری های اینستاگرام

به گزارش وبلاگ بایجانی، اینستاگرام در جریان کنفرانس F8 فیسبوک که ساعاتی پیش برگزار گردید، از قابلیت هایی نو و تغییراتی برای استوری ها پرده برداشت تا کاربران را به این قسمت از همواره وابسته تر کند.

قابلیت های نو برای استوری های اینستاگرام

مهم ترین تغییر، رابط کاربری تازه بخش استوری بوده است. به زودی این بخش به سه بخش مجزای Live، Camera و Create تقسیم بندی می گردد. بخش لایو همانطور که از عنوانش پیداست، کلیه گزینه های لایو استریم اینستاگرام را در خود گردآوری خواهد نمود و این در حالیست که بخش Camera مجموعه ای از تمام قابلیت های عکاسی و فیلمبرداریست که هم اکنون در استوری ها می بینید.

این یعنی گزینه های بومرنگ، سوپرزوم، فوکوس، ریوایند و ... همگی از بخش Camera در دسترس خواهند بود. اما بخش Create برای ساخت استوری هایی در نظر گرفته شده که نیازی به عکس و ویدیو ندارند و متن محورند. پس زمینه های رنگی، انواع قلم و استیکرهای تعاملی مثل نظرسنجی و سؤال از این قسمت قابل دسترسی خواهند بود.

اینستاگرام اعلام نموده که این رابط کاربری تازه در آینده نزدیک برای کلیه کاربران اپ از سراسر جهان آماده خواهد شد. اما چند قابلیت تازه دیگر از همین حالا به استوری ها اضافه شده. یکی از آن ها استیکرهای Donation برای جمع آوری یاری های مالیست که از امروز در اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفته است.

کسب و کارها می توانند با گذاشتن این استیکر در استوری ها کلیه عواید فروش خود را به سازمان های غیرانتفاعی یا خیریه اعطا نمایند. اما در نهایت اینستاگرام قابلیت دیگری به نام Shopping from Creators هم معرفی نموده تا بتوانید به طور مستقیم از اینفلوئنسرهایی همانند کیم کارداشیان، کایلی جنر یا جیجی حدید به خرید بپردازید.

منبع: انتخاب

به "قابلیت های نو برای استوری های اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت های نو برای استوری های اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید