شوای مهارت آموزی را در استان فعال کردیم که در جهت توانمندسازی و مهارت آموزی نیروی کار استان اقدام شود

به گزارش وبلاگ بایجانی، خبرگزاری خبرنگاران- حسن خیریانپور به لزوم معرفی ظرفیت های حوزه آموزش مهارتی اشتغال محور با سرمایه اندک به جامعه و ضرورت ارتقاء فرهنگ کار و کار آفرینی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی تأکید کرد .

شوای مهارت آموزی را در استان فعال کردیم که در جهت توانمندسازی و مهارت آموزی نیروی کار استان اقدام شود

به گزارش خبرنگاروبلاگ بایجانیدفترمازندران درساری،این نمایشگاه که در 12 غرفه و گروه شغلی اموزشی و معرفی 75 شغل در قالب مدت آموزش برای کسب مهارت و تجهیزات مورد احتیاج برای ایجاد شغل و نمونه کارهای فراوری شده و اندازه اعتبار مورد احتیاج شغل با حضور حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور مالی استانداری مازندران و تعدادی از مدیران کل استانی و مسئولان شهرستانی در قائمشهر افتتاح شد .

حسن خیریانپور به لزوم معرفی ظرفیت های حوزه آموزش مهارتی اشتغال محور با سرمایه اندک به جامعه و ضرورت ارتقاء فرهنگ کار و کار آفرینی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی تأکید کرد و گفت: شوای مهارت آموزی را در استان فعال کردیم که در جهت توانمندسازی و مهارت آموزی نیروی کار استان اقدام شود و ضمن تأمین نیروی انسانی ماهر واحدهای صنعتی و فراوریی و کشاورزی و خدماتی و گردشگری بتوانیم در جهت تقلیل نرخ بیکاری استان و اشتغال بیشتر گام برداریم .

منبع: خبرگزاری آریا

به "شوای مهارت آموزی را در استان فعال کردیم که در جهت توانمندسازی و مهارت آموزی نیروی کار استان اقدام شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوای مهارت آموزی را در استان فعال کردیم که در جهت توانمندسازی و مهارت آموزی نیروی کار استان اقدام شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید