شهنام صفاجو مدیر فراوری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شد!

به گزارش وبلاگ بایجانی، خبرگزاری خبرنگاران- شهنام صفاجو مدیر فراوری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شد

شهنام صفاجو مدیر فراوری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شد!

به گزارش وبلاگ بایجانی، طی حکمی از سوی محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، شهنام صفاجو به عنوان مدیر فراوری این مرکز منصوب و مشغول به کار شد.

وی پس از 20 سال مدیریت روابط عمومی این مرکز، به سمت مدیریت فراوری این مجموعه منصوب شد.

در حکم مدیرعامل مرکز گسترش آمده است: جناب آقای شهنام صفاجو، با احترام؛ نظر به سوابق و تجربیات حرفه ای تان، شما را به سمت مدیر فراوری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منصوب می نمایم. در این صندلی انتظار می رود ضمن پشتیبانی از فراوریات جاری مرکز با هماهنگی معاونت های مربوطه و در تعامل خلاق و همراهی با کارگردانان و تهیه کنندگان و شتاب دهی پروژه های در حال فراوری و نظارت بر فرایند اجرایی فراوریات مرکز، این نهاد فرهنگی را در برداشتن گام های بلند پیش رو همراهی نمایید.

در ضمنً از کوشش های مسئولانه و دلسوزانه شما در دوران تصدی مدیریت روابط عمومی مرکز تشکر و قدردانی می گردد و برایتان در صندلی جدید آرزوی موفقیت و سربلندی می نمایم.

شهنام صفاجو متولد سال 1348 تهران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد روابط بین الملل در سال 1374 با گرایش دیپلماسی خاورمیانه ای فرانسه، دانش آموخته اولین مدرسه کارگاهی فیلمنامه نویسی سوره (حوزه هنری) زیر نظر مهدی سجاده چی و فارغ التحصیل رشته فیلمسازی از انجمن سینمای جوانان ایران است.

وی به عنوان نویسنده و روزنامه نگار، همکاری با مطبوعات کشور را از اوایل دهه 70 شروع کرد و بعدها مدیر مسئول یک مجله تخصصی شد.

صفاجو از 18 آبان 1380 تا 16 اسفند 1399 به مدت 20 سال مدیر روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بود، ضمن اینکه در فاصله سال های 82 تا 85 نیز به عنوان سرپرست روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران فعالیت داشت.

او طی بیست سال اخیر، مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی 19 جشنواره و همایش سینمایی کشور را برعهده داشته که جشنواره فیلم های مستند میراث فرهنگی یادگار (1381 تا 1384)، جشنواره عکس، فیلم و موسیقی فرهنگ ایران زمین (1383)، جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران (1382 تا 1384)، جشنواره فیلم فرهنگ و صنعت (1383)، چشم انداز سینمای مستند فرانسه (1381)، همایش ملی انیمیشن ایران (1387/ 1394) و جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت از دوره اول در سال 1386 تا دوره چهاردهم 1399 از اهم این رویدادها بودند.

شهنام صفاجو در عرصه مدیریت فراوری هم طی 2 دهه اخیر، با چندین پروژه همکاری نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شهنام صفاجو مدیر فراوری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنام صفاجو مدیر فراوری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید