آیا ازدواج خواهر بهنوش طباطبایی با فرزاد حسنی حقیقت دارد؟

به گزارش وبلاگ بایجانی، در واقع خواهر بهنوش طباطبایی برای تماشا نمایش لکانطه با بازیگری فرزاد حسنی، امیر غفارمنش، مهدی یغمایی و... رفته بود و این تصویر را در پشت صحنه این نمایش به یادگار گرفته اند.

آیا ازدواج خواهر بهنوش طباطبایی با فرزاد حسنی حقیقت دارد؟

وبلاگ بایجانی | گروهی از رسانه ها و سایت های داخلی تصویری مشترک از فرزاد حسنی و تینوش طباطبایی خواهر بهنوش طباطبایی منتشر نموده و مدعی اند که این دو ازدواج نموده اند. اما آنالیز صفحه بهنوش طباطبایی و تینوش طباطبایی نشان داد که این ادعا صحت ندارد.

به گزارش وبلاگ بایجانی ، حقیقت پنهان در این تصویر نیز به ما می گوید که این عکس مشترک مربوط به سه ماه قبل است. در واقع خواهر بهنوش طباطبایی برای تماشا نمایش لکانطه با بازیگری فرزاد حسنی، امیر غفارمنش، مهدی یغمایی و... رفته بود و این تصویر را در پشت صحنه این نمایش به یادگار گرفته اند.

در رابطه با انتشار این شایعه نیز هنوز بهنوش طباطبایی و خوهرش تینوش طباطبایی واکنشی نشان نداده اند و به نظر می رسد که علاقه ای به وارد شدن به حواشی را ندارند.

اما به جای آن ها، بعضی کاربران در انتقاد از انتشار اخبار خلاف حقیقت بعضی رسانه ها و سایت های داخلی گفته اند که آن ها برای گول زدن مخاطب و افزایش بازدید دست به رفتار های غیر حرفه ای زده اند.

منبع: فرادید

به "آیا ازدواج خواهر بهنوش طباطبایی با فرزاد حسنی حقیقت دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا ازدواج خواهر بهنوش طباطبایی با فرزاد حسنی حقیقت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید