آماده سازی فضای ایستگاه های مترو برای شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس

به گزارش وبلاگ بایجانی، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با انجام اقدامات متعدد در ایستگاه های خط چهار، آماده ارایه خدمات رسانی مناسب به شهروندان و مسافرانی است که در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می نمایند.

آماده سازی فضای ایستگاه های مترو برای شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ بایجانی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، با توجه به فرا رسیدن آخرین آدینه ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، آماده سازی ایستگاه های خط 4 مترو در چند روز گذشته در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

از میان اقدامات صورت گرفته می توان به رنگ آمیزی نماد ها و تابلوها، نظافت کامل ایستگاه و ورودی ها، آمادگی نیروی انسانی برای خدمات رسانی بهتر به مسافران (شامل کارکنان ایستگاه ها، انتظامات و پلیس مترو)، بازرسی و کنترل کردن تجهیزات ایستگاه به خصوص پله های برقی، گیت ها، تجهیزات اتاق کنترل، استقرار تیم های تعمیراتی در ایستگاه و کنترل و تامین تجهیزات ایمنی اشاره نمود.

بعلاوه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در زمان برگزاری مراسم روز جهانی قدس با کاهش فاصله حرکت قطار ها در خط 4 آماده ارایه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران محترم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آماده سازی فضای ایستگاه های مترو برای شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی فضای ایستگاه های مترو برای شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید