خبر خوش برای ساکنان بافت تاریخی بوشهر

به گزارش وبلاگ بایجانی، خبرنگاران: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از اعمال 50 درصد تخفیف ساخت و ساز در بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر اطلاع داد.

خبر خوش برای ساکنان بافت تاریخی بوشهر

به گزارش مهر، وحید نیک روش در نشست اعضای شورا با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت توجه به بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر یکی از اولویت های شورای ششم است از همین رو بودجه مناسبی در راستای باز زنده سازی بافت اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: اجرای گذر ادیان در بافت تاریخی بوشهر با شش میلیارد تومان به مساحت 10 هزار متر مربع یکی از پروژه های خوب در بافت است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از موافقت شورای شهر بوشهر با اعمال 50 درصد تخفیف ساخت و ساز در بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر درجهت باز زنده سازی و احیا این بافت اطلاع داد.

نیک روش با بیان اینکه یکی از معضلات موجود در بافت عدم تصویب طرح تفصیلی بافت است اضافه کرد: انتظار داریم این موضع که نقش مهمی در ساخت و ساز و اجرای ضوابط شهرسازی دارد هر چه سریع تر تصویب گردد.

وی اعلام کرد: شهرداری اقدامات خوبی در زمینه کف سازی و بهسازی معابر بافت انجام داده و برنامه های خوبی دارد و انتظار داریم که میراث فرهنگی به جداره بافت توجه ویژه ای داشته باشد.رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: همه دستگاه های متولی باید به وظایف خود در خصوص بافت عمل نمایند تا شاهد رونق دوباره این ظرفیت بسیار خوب گردشگری در شهر بوشهر باشیم.

منبع: توریسم آنلاین

به "خبر خوش برای ساکنان بافت تاریخی بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای ساکنان بافت تاریخی بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید